Grade XI Parents’ Meeting

The 11th graders’ Parents’ Meeting “Orientation on College Admission at Home and Abroad ( with @bta70palembang and @cie.palembang )”.

The aim is to provide comprehensive information on the college admission selection process, both domestically and internationally, enabling parents to offer support and actively assist their children in preparing optimally for this selection process.

This orientation also aims to provide parents with an understanding of the available educational options and assist them in making informed decisions for their children’s future education.

________

Sosialisasi Masuk Perguruan Tinggi Dalam dan Luar Negeri ( bersama @bta70palembang dan @cie.palembang ).

Hal ini bertujuan memberikan informasi yang komprehensif mengenai proses seleksi masuk perguruan tinggi, baik di dalam maupun di luar negeri, sehingga orang tua dapat memberikan dukungan dan turut aktif membantu anak mereka dalam mempersiapkan diri secara optimal untuk menghadapi proses seleksi tersebut.

Sosialisasi ini juga dapat memberikan pemahaman kepada orang tua tentang pilihan pendidikan yang tersedia dan membantu mereka dalam mengambil keputusan yang tepat untuk masa depan pendidikan anak mereka.

#ThisIsKumbang
#proud2bkumbang
#onlyatkumbang

Leave a comment